Donnerstag, 17. März 2016
EGZAMIN
Jak na ogol kazdego dnia po robocie obiecuje sobie, ze obejrze film z moja kobieta. Mamy tyle zaleglosci w tym temacie, iz sam juz nie wiem, jaki rodzaj filmowy chcialbym ujrzec. I jak wiecznie koniec dnia z horrorem, czy komedia romantyczna nie wchodzi w gre, poniewaz Olka, ciagle jest zajeta. Oraz slysze wymowki typu, „poniewaz ja dzisiaj mam lekcje w szkole”, „nastepnego dnia mam egzamin z anglika i kolokwium z logiki”. Zas najlepsze jest to, iz jak nie ma szkoly, to chodzi do pracy i wowczas slysze, „jestem taka zmeczona, albowiem w robocie byl przerazajacy mlyn, ide spac. Dobranoc.” Kazdy jest teraz taki zabiegany, nie ma na nic czasu, a jak juz jest w domu i ma sekunde, to chce odprezyc sie. Ja to zauwazam, poniewaz sam biegam to tu, to tam i non stop brakuje mi dnia, zeby cos zaczac, czy tez dokonczyc. Ale Ola juz tak od dluzszego okresu zbywa mnie. Mam nadzieje, ze nie zdradza mnie, gdyz tego bym chyba juz nie zdzierzyl. Najpierw Kaja a teraz Ola. Musze nieco poweszyc i dowiedziec sie czy rzeczywiscie nie moze sie ze mna spotykac, gdyz jest zajeta szkola albo praca.

... comment