Montag, 7. Dezember 2015
Lunatyk
Od dziecka fantazjowalem o tym zeby miec jakies zwierze niemniej jednak moi rodzice bezustannie mniemali mnie za nieodpowiedzialnego do opieki nad nim. Mialem wprawdzie niegdys rybki ale to nie byl szczyt moich marzen. Nieprzerwanie tylko myslalem o psie taki malym z ktorym bym wychodzil na spacery, biegal itp. Rodzicie sugerowali kota jednak ja nie chcialem nawet o tym slyszec. Rodzicielka nawet juz raz zrobila mi kawala oraz wziela kota od znajomej mowiac iz to nasze nowe zwierzatko. Dowcipy sie jej chwytaja. Jednak ku mojej radosci oraz sporym namowa w koncu w naszym domu jest taki ulubieniec jakiego pozadalem. Okolo 2 tygodnie temu tato przywiozl ze schroniska malego kundelka ktory mial isc do uspienia a w zwiazku z tym razem uratowalismy jego istnienie. Ma on niepelne 5 tygodni oraz nazwalem go Benek. I tak od poczatku kiedy u nas zamieszkal zajmuje sie nim caly czas karmie, zabieram na spacery itp. Rodzice sa ze mnie dumny gdyz nie spodziewali sie, ze az tak porzadnie bede sie nim zajmowal i powtarzali, iz ten obowiazek spadnie wylacznie tylko na nich.

Wejdź i zobacz: Wynajem Samochodu Warszawa