Samstag, 14. November 2015
SUPER
Niedawno obchodziłem moje 19-ste urodziny, nie zamyślałem żadnej hucznej imprezy lecz kameralną balangę wśród rodziny i najbliższych znajomych. Jednakże to jak zaskoczyli mnie towarzysze przeszło moje przewidywania. Wróciłem ze szkoły opracowałem wieczór oznajmiłem ich sms o miejscu zgromadzenia i planach. Wcześniej jednakże musiałem załatwić na mieście kilka spraw. A więc udałem się do niego i po załatwieniu wszystkiego uzyskałem sms od mamy, żebym wrócił jeszcze na chwilę do domu jej w czymś pomóc. Szybkim krokiem udałem się w stronę mieszkania ze względu na zbliżającą się godzinę spotkania. Rozwieram drzwi a tam stoi cała moja rodzina oraz znajomi pokój przystrojony, stół zastawiony napojami, przekąskami itp. Oraz gigantyczny tort na środku. Gdy tylko wszedłem słyszę głośne niespodzianka oraz chmara ludzi z podarunkami podchodzi składać mi życzenia. Mój szok oraz zdziwienie było tak ogromne, iż prze chwile nie wiedziałem co odpowiedzieć. Super pomysł byłem mega zadowolony oraz szczęśliwy z jego tego powodu.


Zerknij tam- Szamba betonowe lublin

... comment